Karanlık

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Sisters of the Moon serisinin 3.kitabı. (Bkz. 2.kitabı "Değişim" ve 1.kitabı "Cadı" )

Kitap yaklaşık 400 sayfaydı ve bana mısın demeden 1 günde bitirdim. İnsan, boş vakti olduğunda deli gibi kitap okuyabiliyor. :)

Serinin önceki kitaplarında, konuları bir cadı ve bir kedi-kadının ağzından dinlemiştik. Bu kitap ise bir vampir tarafından anlatılıyor. Anladığım kadarıyla, Yasmine Galenorn hiç çizgisinden kaymıyor ve nasıl başladıysa, serinin diğer kitaplarında da aynı başarısını koruyor. Serinin şu ana kadarki her kitabında, tüm karakterler ve olaylar, anlatım esnasında tekrar ediliyor, hatırlatılıyor. Böylece kitapları okuma aranızda zaman geçse bile, bu kimdi, ne olmuştu diye düşünmüyor, olaya çok kolay adapte olup, kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz.

Booklist'in kitabın üzerinde yapmış olduğu "En iyi vampir kitabı" yorumuna tam anlamıyla katılmadığımı da belirtmek isterim. Tamam, Anne Rice vampirlerine göre çok çok güzeldi: Buradaki vampirler, Anne Rice vampirleri gibi antik, tarihsel yaratıklar değil, gayet Starbucks falan bilen, modayı takip eden vampirlerdi. Bu yönüyle de bence daha çok okur toplamıştır diye düşünüyorum. Tamam, iyi bir vampir kitabıydı. Hiç sıkmadı, bütün gün oturup okuyabildim ve bitirdim. Ama en iyi mi derseniz, orada bir durup düşünmem lazım. Bunun dışında diğer ilk 2 kitapta ne saydıysam, sanırım bu kitap için de yineleyebilirim.

P.S: Şimdiye kadar 2 ruh mührü bulunmuştu ama bunda bulunan mühür olmadı. O zaman seri 9 kitaptan fazla mı olacak? Merak ediyorum. :)

0 yorum:

Yorum Gönder