Değişim

5 Temmuz 2012 Perşembe
Sisters of The Moon serisinin 2.kitabı ( Bkz. ilk kitap Cadı )

Malum son günlerde gaza gelip genel muhasebe çalışmaya başladım ya kitap okumaya daha az zaman ayırmak zorunda kaldım. Yine de allem ettim kallem ettim 3 günde falan bitirdim kitabı.

Yasmine Galenorn, Cadı kitabında çizdiği gidişatı bozmadan devam etmiş seriye. Bu kitap için de ilk kitap için dediklerimi tekrar etsem yanlış olmaz. Yine eğlenceli, seksi ve atraksiyonlu, doğa üstü macera dolu bir kitaptı. Ben okurken bazı yerlerinde zorlandım, ha yazımdan, anlatımdan vs değil, tamamen konu yüzünden. Çünkü bu kitapta "Örümcek Adamlara" oldukça yer verilmişti. Kimse kusura bakmasın da bildiğimiz Spider Man'deki "Büyük güç, büyük sorumluluk getirir Peter" diyip, dünyayı kurtarmaya çalışan süpermenvari örümcek adam değil bunlar. Belden yukarısı insan, belden aşağısı "kıllı bacakları" ( Tarantula misali - ki bu cinsler yüzünden iyice örümcek fobim artmıştır.) olan insan-örümcek yapıları. Malum bende de en üst seviyede böcek fobisi olduğu için ( Bkz. sinekten bile korkabilitem var.) okurken ıhkk pıhkk of pof tarzına büründüm ama dediğim gibi de allem ettim kallem ettim bitirdim.

Kitapta ana karakter olarak 3 kız kardeş göze çarpıyor. Bunlardan biri Cadı, diğeri Kedi-Kadın ve diğeri de vampir. İlk kitaptaki olaylar, adından da anlaşılacağı üzere, cadı olan karakter tarafından anlatılıyor. Bu 2.kitapta ise kedi-kadın anlatıcımız.

Genel olarak konuya bakarsak , detayları vs atlıyorum , kayıp olan 9 ruh mührü var ve dünyayı kurtarmak için bu 3 karakterimiz bu mühürleri bulmak zorundalar. Dolayısıyla seri 9 kitaptan oluşacak diye düşünüyorum. (Bkz. ilk mühür ilk kitapta, ikinci mühür ikinci kitapta bulunuyor.) En yakın zamanda da 3.kitap ile seriye devam edeceğim. Esen kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder