A Haunted House (2013)

12 Mayıs 2013 Pazar

Türkçe adı: Hayaletli Bir Ev

Bu tarz filmlere ilk olarak Scary Movie serisiyle başladık sanırım çoğumuz. Ve şimdi bu tarz belli filmlerle "dalga geçen" filmler oldukça çekilir ve izlenir oldu. Çekilsin zaten, çok seviyorum ben. Duyun burdan sesimi, bol bol dalga geçin. Adam akıllı güldürecek komedi filmi yok gibi zaten piyasada. Bari küfürlü de olsa biraz +18 içerikli de olsa gülebilelim. :)

Filmin adından da çağrışım yapacağı gibi, film "Paranormal Activity" filmi ile dalga geçiyor ve bence bunu da oldukça iyi yapıyor. Özellikle 3 defa gülmekten gözümden yaş geldi, onun dışında da sıkılmadan izledim bütün filmi. :) Gerçi benim güldüğüm şeylere herkes gülecek diye bir kaide yok ama, benim için gayet başarılı olmuş bir film. Tamam bazı yerleri çok yapay olsa da, netice de sıkılmadan izlettirebiliyor ve sizi güldürebiliyorsa olmuştur. :)

Hemen uyarımı yapmak isterim ki filmde oldukça +18 sahne ya da sözcük (argo tabirler) bulunmakta. Bunun için çocuklarla izleyecekseniz ona göre seçim yapmanızda fayda var. :)

Ayrıca Marlon Wayans çok çekici adam be! :))

Turkcealtyazi.org sitesinde (siteyle hiçbir bağlantım yok, sadece alt yazılarımı oradan temin ettiğim için oradan alıntılama yapıyorum. :)) verilmiş özeti şu şekilde:

"Yeni evliler Malcolm (Marlon Wayans) ve Keisha (Essence Atkins) taşındıkları evde yalnız olmadıklarını keşfederler ancak ruhlar onlardan önce davranır ve ruhlarını ele geçirirler ,. bu durumdan kurtulmaya kararlı olan Malcolm, bir rahip (Cedric the Entertainer) pisişik güçleri olan (Nick Swardson) günümüzün hayalet avcıları gibi görevlendireceği insanlardan yardım alır.

Paranormal Activity franchise’ını yapan ve bir çok korku filminin parodisini yapan ,herkesin bildiği Marlon Wayans, tarafından yazılmış bir senaryosu bulunuyor. Scary Movie 2 ’nin yapımcısı Rick Alvarez, yardımcı yazar olark yeralıyor.. Michael Tiddes, bu film ile ilk uzun metrajlı yönetmenlik denemesini yapacak."

Burada yeni evliler denmiş ama benim anladığıma göre kız, erkek arkadaşının yanına taşınıyor. Yani ortada evlenme falan yok bence. :)

Kısacası diyeceğim eğer Scary Movie tarzı filmlerden siz de benim gibi hoşlanıyorsanız bu filmi kaçırmayın. :)

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder