Yaz yaklaştıkça renkler canlanır! :)

13 Mayıs 2013 Pazartesi
Havalar ısındıkça, güzelleştikçe sürdüğüm oje renkleri de değişmeye daha cırt (artık o da ne demekse! :)) daha renkli, daha canlı bir hal almaya başladı. Bu hafta seçtiğim renk, yanlış bilmiyorsam nar çiçeği dedikleri, giydiğiniz renge göre değişebilen bir pembe-kırmızı-turuncu oje! :)

Golden Rose 94 numaradan bahsediyorum. Golden Rose ojeleri seviyorum sanırım ben yaa, son zamanlarda oldukça tercih ettiğim bir marka oluverdi. Fırçası benim ellerime birazcık kısa geliyor (çoğu arkadaşım boyutundan memnun ama!) ama bunun dışında sürmesinden de, kurumasından da, kalıcılığından da memnunum. Yani eğer benim gibi elinizi bulaşık yıkamaya sürmüyorsanız çok rahat 5 gün falan soyulmadan gidiyor. Bu ojeyi de yanlış hatırlamıyorsam CarrefourSA dan 1.30 TL gibi bir fiyata almıştım. :)

Resimlerde oje tek kat sürülmüş halde. Ben genelde 2.katı sürmeyi pek sevmiyorum sanki böyle tırnaklarım çok sertleşiyor, kaskatı oluyor gibi hissediyorum 2.katı sürünce. (Daha büyük halini görmek için resmin üstüne tıklamanız yeterli.)
Bu arada takip ettiğim bloglardan birinde okuduğuma göre "uzun tırnak" cool ve elegant olmak için çok yanlış bir tercihmiş. Tırnaklarınız mümkünse kısa kesilmiş olacakmış. Bu durumda sanırım ben hiçbir zaman cool kavramı içinde olamayacağım. Çünkü tırnaklarımı dibinden kesmekten çok haz etmiyorum. Bana göre tırnak dediğin ne öyle aşırı uzun olacak ne de kısacık olacak. :) Çok uzunu cadı tırnağı gibi oluyor, kısası da ne biliyim sevemiyorum. Gerçi tercih meselesi!

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder