Frankenweenie (2012)

9 Mayıs 2013 Perşembe

Yönetmen koltuğunda Tim Burton ismini görünce izlemeden geçemeyeceğim bir film olduğunu anlıyorum artık. Bayılıyorum bu filmlere!

Turkcealtyazi.org sitesinde yer alan özeti :

"Sevgili köpeği Sparky’yi aniden kaybedince, biricik dostunu tekrar hayata döndürmek için bilimden yardım alan Victor, ‘yeni’ Sparky’si gün yüzüne çıkınca, bu buluşunun öteki insanlar üzerindeki etkisini hesaplayamadığını fark eder. Şimdi çevresindeki herkes yeniden hayata dönme ihtimalinin peşinden koşar."

şeklinde verilmiş olan animasyonda ağlamaktan geri kalmadım. Animasyon filminde insan eğlensin, gülsün böyle şeyler bekliyor ama ben oldukça ağladım bu filmde. Komedi tarafları vardı tamam ama dram da vardı. Köpeğin ölüşüne oturdum ağladım da ağladım. O kadar seviyorum ki hayvanları, kendi köpeğim olsa ve bu şekilde ölse aylarca toplayamam belki kendimi de. Eğer siz de benim gibi bu tarz şeylerden etkileniyorsanız bunu göz önüne alarak izlemeniz de fayda var. Ayrıca üzüntüyü geçtim sevinçten de gözyaşı dökebilirsiniz. Hatta benim gibi üzüntü ve sevinç gözyaşlarınız birbirine karışabilir.

Filmi izlemeye başlamadan önce zaten darlanmış durumdaydım, ağladım açıldım biraz. Film her Tim Burton filmi gibi beğendiklerim arasında yerini aldı. Karakterler, detaylar öylesine güzel yapılıyor ki bu filmlerde hayran olmaktan da kendimi alamıyorum.

Tim Burton sevenler bu filmi kesinlikle kaçırmamalı!

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder