Gri Tonlarına Geri Dönüş

17 Mayıs 2013 Cuma
Havalar tam güzelleşti derken, birden bire çat diye gene kararıverdi bizim buralar, yağmur falan yağdı, hatta gece yorganlar yine kullanıldı. Hal böyle olunca da tırnaklarımdaki cırt nar çiçeği rengi silindi, yerine havaya ve dolayısıyla ben de yarattığı ruh haline göre gir ojeler sürüldü. :)

Daha önce de yine gri renkte bir oje için post yazmıştım. İncelemek için TIK TIK - O bahsettiğim oje daha çok beyaza çalan bir renkti ve benim özellikle üşendiğim zamanlardaki kurtarıcı ojemdi. :)
Bu seferki ise daha koyu bir gri! Yine sedefli (sanırım sedefli oje hastalığına tutuldum) ama bu sefer beyaza çalmıyor, bu basbaya gri gibi duruyor. :)
Eğer ışığın altında çok durursanız, yani demek istediğim güneşli bir ortamda bulunduğunuzu farzedelim, o zaman bazen böyle hafif oyunlar yapıp yine beyaza çalabiliyor rengi. Ama diğer bahsettiğim oje gibi her zaman beyazsımsı durmuyor!
Bahsettiğim oje Yasmina isimli bir oje. Numarasını bilmiyorum, üzerinde bulamadım. (pff) Arkasında sanki Arapça yazılar var, dolayısıyla ülkemizde satılıyor mu onu bile bilmiyorum. Belki de babamın zamanında yurtdışından getirdiği ojelerden biri de olabilir. Emin değilim. Yeni alınmış değil, basbaya fii tarihinden kalma bir eser resmen. :) Buzdolabında buldum, sanırım dolapta sakladığım için de kurumamıştı. Kurumayı bırakın hani böyle ağdalaşır gibi olur, koyulaşır ojeler, hiç öyle bir şey bile yoktu. Fıstık gibi sürdüm, kaymak gibi oldu. :))
Bu markayı nereden bulabilirsiniz hiç bilmiyorum, dolayısıyla fiyatı konusunda da hiçbir fikrim yok. Ama kesinlikle tavsiye edeceğim bir ojedir. Hem sürüşü, hem rengi, hem de kalıcılığı benim açımdan geçer not aldı.

Not: Resimleri daha büyük görebilmek için üzerine tıklayınn. :))

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder