Denedim: Clean&Clear Derinlemesine Temizleyici Krem Jel

20 Mayıs 2013 Pazartesi
Özellikle T bölgesi vıcık vıcık yağlı olabilen bir insan olduğumdan son zamanlardaki yeni takıntım bu tarz ürünleri deneyimlemek oldu.

Şimdi bahsedeceğim ürün beni biraz hayal kırıklığına uğratan bir krem jel.


Nasıl bir jel?
Kıvamı bildiğimiz kullandığımız el kremlerinin bir tık koyu hali gibi. İçinde partikül falan yok. Beyaz renkli krem jel.

Nasıl kullanılır?
Islattığım cildime masaj yaparak uyguladım. Daha sonra bol suyla yıkadım. (Ilık su!) Yanma hissettiğim zamanlar oldu. Bu derinlemesine temizlendiğini belirtiyormuş. Benim cildimde belirtemedi ama. :( Haftada 3 defa falan uyguladım.



Vaatleri Nelermiş ?
Ciltteki kiri ve yağı gözenekleri tıkamadan, etkili bir şekilde derinlemesine temizler, siyah nokta oluşumunu önlemeye yardımcı olur. Cildinizde hissedeceğiniz yanma ve karıncalanma hissi, cildinizin derinlemesine temizlendiğinin belirtisidir. Cildinizi ferah ve taze yapar.

Ben ne sonuç aldım?
Cildimde karıncalanma ve yanma hissettim. Yüzümü yıkadıktan sonra ferahlık hissettim. 1 saat boyunca cildimde yağdan eser kalmadı ama 1-1.5 saat sonra normal yağ oranından daha fazla yağlanma oluştu. Sanırım cildimi yağsız, normal hissettiğim zamanlarda aslında içten içe yağlanmış ve daha sonra da birikmiş hali dışa vurdu. :)

Bir daha alır mıyım?
Sanmıyorum. Yeni ürünler deneyeceğim. Ama ürünleri yarım bırakmaktan hoşlanmadığım için ara sıra gene kullanacağım.

Ne kadar ?
150 ml ürün.
Fiyatı: 10-13 TL arası değişiyor.

Not: Bu şekilde bir ürün anlatımını ilk defa Kontesce'nin sitesinde gördüm ve anlaşılırlık açısından oldukça hoşuma gitti. O yüzden ben de bundan sonra böyle yazmaya gayret edeceğim. :)

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder