Dirty Girl (2010)

16 Mayıs 2013 Perşembe
Bazı arkaşlar film, kitap vb. hakkında yazılan yorum ve tavsiye postlarının gereksiz ve saçma olduğunu düşünüyormuş. Yani bütün hikayeyi siz burda verdiniz, ee neyini merak edelim de izleyelim, okuyalım diyorlarmış. :) Fikirlerine saygı duyarım ama ben yine de yorumlamaktan vazgeçmeyeceğim sanırım. Çünkü belki filmi daha önceden izleyen biri daha yorumunu yapabilir ve onunla film hakkında konuşabiliriz; ya da herkes benim gibi özetini bilmeden film izlemekten hoşlanmıyor, konu hakkında bir fikri olup da izlemek isteyen de çok fazla insan var. Ben de elimden geldiğince filmin beni nasıl etkilediğinden bahsedip, bir sitede verilmiş özetini yazıyorum zaten. Yani filmi iyice şu dk.sında bu oluyor, of sonu çok bomba gibi çok da fazla detay vermiyorum. Şimdiye kadar verdiysem de affola bundan sonra azaltırım. :) Ayrıca bu şekilde fikirlerimi beyan edebilmek oldukça rahatlatıyor beni. İstediğim konuda yazmaktan da çok mutluyum. Zaten blog edinmemizin amacı da bu değil mi? :)


Tamam bu kadar giriş, anlam ve önem konuşması yeter. Şimdi gelelim en son izlediğim filme. :)
En son izlemek için seçtiğim film 2010 ABD yapımı Dirty Girl. Türkçe adıyla Edepsiz Kız. Ben Türkçe olarak böyle çevirmezdim ama zaten bu film isimlerini neye göre çevirdikleri başlı başına bir olay!

Film hem komedi hem de dram olarak sınıflandırılmış. Gayet yerinde. Biraz küfür içerikli. O yüzden yaşı küçük olanlara pek tavsiye etmem ben. Ancak küfürlerden etkilenmeyeceğini bildiğiniz kişilerle izleyebilirsiniz tabiki. :)

Bu arada sanırım son zamanlarda iyice duygusala bağladım ben! Çünkü bu filmde de yine gözyaşlarımı tutamadım. Ota boka ağlayan mızmız bişey mi oluyorum, ne oluyor amanın! :)

Filmi beğendim ama Ooo süper harika diyemem. Genel kitle beğenir ama sıkılanlar da olabilir diye düşünüyorum. İzleyin görün. ;)

Turkcealtyazi.org sitesinde verilmiş özeti şu şekilde:

"Abe Sylvia'nın yönettiği ''Edepsiz Kız'' (Dirty Girl) filmi, 1987 yılında Oklahoma'da geçiyor.

Juno Temple, Milla Jovovich, William H. Macy, Mary Steenburgen'in rol aldığı filmde aykırı tavırlarıyla okuduğu lisenin ''edepsiz kızı'' olarak yaftalanan Danielle, uyumsuz öğrencilerin bulunduğu sınıfta özel eğitime mahkum edilir.
Filmde, utangaç, eşcinsel eğilimli ve hiçbir arkadaşı olmayan Clarke ile Danielle, bir ev ödevinde bir araya gelir. Clarke ve Danielle, ödev için bir çocuğu temsil eden, Joan adını verdikleri bir ''un paketi''nin isteksiz ve bir o kadar da tuhaf anne babası olurlar. Bu sıradışı aile, asla oldukları gibi görünmelerine izin vermeyen küçük kasabadan kaçarak, Kaliforniya'ya doğru yola koyulur."

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder