Iron Sky (2012)

11 Mayıs 2013 Cumartesi
Son zamanlarda izlediğim en kötü filmdi sanırım. Beni oldukça büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Filmi bitirebilmek için resmen debelendim. Yarım bırakmak, ortasında kesmek de istemedim. Belki bundan sonra saçmalanmaz, belki bundan sonra birşeyler olur diye umdum, ama aradığımı istediğimi bulamadım. :(

Yönetmenden mi yoksa direkt oyunculardan mı kaynaklanır böyle şeyler pek bir fikrim yok ama oynayanların hareketleri o kadar yapmacık ki, hiç profesyonel değil. İzlerken bir noktadan sonra eziyet gibi bile gelebiliyor.

Konu oldukça saçma. Filmleri özetlerini okumadan izlemenin dezavantajlarından biri de işte bu. Film hakkında bir fikriniz olmayınca, saçmalığını izlerken farkına varabiliyorsunuz ancak.

Film IMDB de 6.0 puan almış sanırım!? Bunu da görünce oha yani nasıl bu kadar puan alabilmiş diyip şaşırıp kaldım. Ayrıca 2 ödül ve 2 adaylığı da varmış. E yuh buna nasıl ödül verdiniz arkadaş diye sorgulamak istiyorum insanları. :)

Benden ancak afiş tasarımı geçer not alabilir sanırım. Zaten izlemek için de ona kandım! :)

Turkcealtyazi.org sitesinde yer alan özeti şu şekilde verilmiş:

"İkinci Dünya Savaşı’nın son günlerinde, Nazi’ler çok gizli bir uzay programı sayesinde ayın karanlık yüzüne kaçarak yok edilmekten kurtulmuştur. Büyük bir gizlilik içinde yaşadıkları yetmiş yıl süresince dev bir uzay gemisi filosuyla donatılmış muazzam bir uzay istasyonu kurmayı başarmışlardır. Ancak, Amerikalı astronot James Washington aya iniş yaparken ufak bir aksilik sonucu yanlışlıkla bu sırrı ortaya çıkarır. Bunun üzerine, Udo Kier’in canlandırdığı ‘Ay Führeri’ dünyayı geri alma zamanının geldiğine karar verir. Acaba bu sadece Amerika’da sürmekte olan başkanlık seçimleri için düzenlenen kampanyaların bir parçası mıdır? Daha şimdiden kült statüsüne ulaşmış olan Demir Gökyüzü muazzam set tasarımları, incelikli hicvi ve huysuz karakterleriyle dikkat çekiyor. Laibach’ın müthiş müzikleri de cabası. "

Hiç kusura bakmasınlar ama burada dedikleri müthiş müzikler ve muazzam set tasarımları nedense bana hiç müthiş ve muazzam gelmedi. 2012 yapımı olduğuna inanasım da gelmedi. Bilim-kurgudan daha çok komedi ağırlıklı yapmaya çalışmışlar ama olmamış, olmamış yani. :)

Benim fikrim filmi izlemenin vakit kaybı olduğundan yana. Yine de izlemek isterseniz iyi seyirler. :)

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder