Tırnaklarda da Güneş Açar :)

19 Mayıs 2013 Pazar
Havalar bir kapatıp bir açıyordu derken sanırım artık tam anlamıyla yaz gelmeye başladı. Dışarısı terletmeye, yorganlar atılmaya, incecik örtüler kullanılmaya başlandı, sandalet giyenler çoğaldı. Sanırım ben de havanın bu haline kandım ve tırnaklarımda güneş açtırdım. :))

Bu ojeyi ilk defa kullandım ama rengine resmen bayıldım. Sanırım bundan sonra yaz aylarında oldukça tercih edeceğim bir renk olacak ama biraz riskli.


Burada flaşlı çekim yaptım daha iyi anlaşılsın rengi diye :)

Riski renginden daha çok sürme aşamasında! Çünkü tırnaklarınızdaki tüm kusurları gösterebilecek bir oje. Kusur derken, taşırdınız diyelim ya da çok düzgün süremediniz, hemencecik belli oluyor. Ya da manikür zamanınız geldi, oje bile kurtaramıyor sizi bu durumdan.

Ayrıca sürme işi de oldukça önemli. Eğer düzgün sürmeyi beceremezseniz dalga dalga bir görüntü elde edebiliyorsunuz ve hoş durmuyor. O yüzden tırnaklarınız iyi haldeyken ve çok dikkatli bir şekilde sürmenizde fayda var bence. Yoksa benim gibi beceremezseniz, işte tüm bu durumlarla karşı karşıya kalıyorsunuz. :) Ben de bir dahakine daha dikkatli sürmeye dikkat edicem.

Bahsettiğim oje Golden Rose Sarı! Şişesinin altında 44 yazıyor ama etiketinde 209 var. Hangisi gerçek ve doğru numarası bilmiyorum. Ben CarrefourSa'dan 1.30 TL'ye aldım. (Golden Rose oje merakım devam ediyor!)

Sadece sarı rengi sürmekle kalmadım bide üzerine kalpler kondurdum. :)) Gerçi sadece 2 tırnağımda kullandım ama hoş oldu bence. Bu bahsettiğim oje de Chissa markalı bir oje. Şişenin altında numara olarak 24 yazıyor. Bunu da Cumartesi Bakırköy Pazarından 0.75 TL ye edindim. Görür görmez benim olmalısın dedim ve atladım ojenin üzerine. :)
Sürmesi pek kolay değil. Çünkü kalpleri fırçaya almak oldukça zor. Fırçayla resmen oje içinde kalp almaya çalışmaktan helak oldum. Ayrıca kokusu da oldukça ağır geldi bana. Çok fazla solumamak gerekli diye düşünüyorum. Yine de böyle arada bir tırnak üzerinde hoş görüntüler elde etmek için kullanılabilir. :)

Not: Resimleri daha detaylı ve büyük görmek için üzerine tıklayabilirsiniz ama tırnaklarımdaki kusurları görmezden gelin! :)

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder