Şah Mat

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Resmen ba-yıl-dım! Çok beğendim, çok sürüklendim, çok merakta kaldım, hemencecik bitiriverdim. Yaladım yuttum. =)

Cinayet-suç romanlarından hoşlananlar için harika bir seçim.
Benim gibi CSI:NY tarzı dizilerden hoşlananlar için harika bir seçim!
Bulmaca çözmeyi sevenler için harika bir seçim.
Bir solukta kitap okumaktan hoşlanan için harika bir seçim.
Okuyun, okuyun, okuyun.. =)

Gerçekten çok güzel kurgulanmış. Okurken hiç sıkmıyor ve sizi hep bir merakta bırakıyor. Tam olaylar çözüldü diyorsunuz, derken hoppala birden yeni şeyler oluşuyor. Sonucu neye varacak diye sürekli düşünüyor, bir yandan da kendi kafanızda çözmeye çalışıyorsunuz. =)

Bölümler yaklaşık 1-2 sayfada bir. Bu nedenle okumak da daha kolay ve rahat. Kafanız hiç karışmıyor. Çok fazla öylee bir sürü gereksiz karakter kullanılmamış. Bu da yine akılda kalması ve olayları birbirine bağlamada size yardımcı oluyor. 

Arka kapağında şöyle bir yazısı mevcut:

"Her bir hamlenin bir insan hayatının kaybolmasına sebep olduğu umutsuz bir satranç maçı.

Suç psikiyatrisi olarak polise destek vermekte olan Claps'in suçluların davranış profilini inceleyerek olası şüphelileri tespit etmek gibi çetin bir görevi vardır. Ancak bu sefer ortadaki cinayet hiç de basit değildir. Karşısında acımasız, kararlı, unutulmak istemeyen ve şehrin korkulu rüyası olmayı amaçlayan bir seri katil vardır. Çözüm hep avuç içinde gibidir ama bir türlü ulaşılamamaktadır, aşılan her bir basamak katilin ininin derinliklerine dalmaktan başka bir işe yaramaz."

Sevgiler

1 yorum:

  1. Shemellon dedi ki...:

    Çok beğenmediğim bir kitaptı.

Yorum Gönder