Denedim: Avon Deep Pore Cleansing Scrub

26 Mayıs 2013 Pazar
En son bahsettiğim Avon Maske ile birlikte hediye gelmişti bana. İkisi de birlikte kullanılınca daha iyi etki ediyormuş denmişti . Ben de işte başladım kullanmaya. =)


Ürün resimde de anlaşılacağı üzere 125 ml'lik bir tüp içerisinde.

Kıvamı Nasıl ?
Yine diş macunu ya da ondan bir tık daha koyu gibi. Her ne kadar resimde gösterememiş olsam da içinde mavi minik granüller var.

Nasıl Kullandım ?
Islattığım yüzüme masaj yaparak sürdüm. Bu işlemi yaparken göz çevreme çok fazla yaklaşmadım. Sürme işlemi bittikten sonra ılık su ile iyice duruladım. Şu anlık gün aşırı kullanıyorum.

Vaatleri Nelermiş ?
Arındırıcı peeling, aşırı yağ oluşumunu kontrol etmeye yardım eden bileşenlerle formüle edilmiştir. Cildi temizler ve ferah bir his bırakır. - Genelde akneye meyilli ciltler için tavsiye ediliyor.

Ben Ne Sonuç Aldım?
Uzun zamandır kullanmıyorum, o yüzden yaklaşık olarak 1.5-2 haftalık etkisinden bahsedeceğim. Cildimde kızarma, yanma, tahriş gibi bir yan etkisi olmadı. Yüzümü duruladıktan sonra Clean&Clear kadar ferahlık sağlamadı. Onun mentollü yapısı yüzünden yüzüme serinlik geliyordu, (ama onun dışında hiçbir faydasını görememiştim!) bunda ise öyle çok fazla bir serinlik hissetmedim. Yaklaşık olarak 1.5-2 saat cildim yağsız kaldı, daha sonra da normal yağ seviyesinde devam etti. Aşırı bir yağlanmaya sebep olmadı. 

Maske ile açılmış gözeneklerimde sanki temizlik olmaya başladı gibi. Ama tabiki hemen mucize beklemiyorum, hala bir sürü siyah noktam olduğu yerde duruyor malesef. Belki uzun süreli kullanım sonucunda onlar da tamamen ortadan kalkar.

Uyarılar / Tavsiyelerim:
Yüzünüzü durularken yine soğuk su kullanmayın diyorum, ben yine o hataya düştüm ve yine yüzüme iğneler batıyor gibi acı hissettim. Bu yüzden yüz durulamada ılık suyu tercih edin.

Ayrıca kuru ciltler için çok fazla öneremem sanırım. Çünkü pul pul dökülmeye sebebiyet verebilir gibi. Eğer kuru cilde sahip biri kullanacaksa haftada 1 ya da max 2 defa kullanmalı diye düşünüyorum. Bana göre ürün daha çok karma ve yağlı ciltler için uygun.

Bir Daha Alır Mıyım?
Aslında kararsızım, şu anlık iyi gibi duruyor ama gerçekten de uzun vadeli sonucunu görmek istiyorum. Ayrıca içinde "Paraben" içeriyor, bu da birazcık kafamı kurcalıyor. Yani keşke içinde paraben olmasaydı. =(

Fiyatı Ne Kadar?
Hediye olduğu için fiyatını kesin olarak bilmiyorum ancak 10-15 TL arasında değişiyor sanırım.

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder