Mini Tavsiye: Gratis Törpü

18 Mayıs 2013 Cumartesi
Geçen gün oturmuş sıkıntıdan tüm kozmetik kataloglarını karıştırıp duruyordum. Derken oldukça uygun bir fiyat dikkatimi çekti. Ve fiyatın bu törpüye ait olduğunu gördüm. Fiyatı sadece 2 TL'ydi! 

Ertesi gün hazır dışarıda ve Gratis yakınındayken de Gratis'e giriverdim ve hemen bu törpüye sahip oldum. 2 TL verilen şey ne kadar iyi olabilir ki diye düşünmedin mi derseniz, evet en başta düşünmüştüm ama daha sonra bu düşüncem silindi gitti. :)) Çünkü törpüye ba-yıl-dım!

Bir kere minnacık. (Bu ne biçim minnacık anlayışı demeyin, daha önce kazulet gibilerini de kullandım. :D) Boyutu iyice anlaşılsın diye elimin içinde fotoğrafladım. Özellikle küçük makyaj çantası içinde taşımak için çok uygun bir boyutta. Seyahatlerimde mutlaka yanımda olacağı kesin yani. :)

Ayrıca daha önce böyle en ufak bir hareketimde kıvır kıvır oynayan incecik törpüler de kullanıp, onlardan nefret ettiğim için bu ilaç gibi geldi. Sertliğini çok sevdim. Kullanırken hiçbir şekilde kımıldamıyor, öylesine güzel ve sert yani. :)

Üzerinde resimde de görebileceğiniz melekler var. Ben beyaz rengini tercih ettim ama birde sarıya çalan rengi var. Benden size minik bir tavsiye: Törpüsüz durmaya değmez, bu fiyata bu törpü kaçmaz. :))

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder