Denedim: Avon Clear Pore Thermal Mask

24 Mayıs 2013 Cuma
Hayatımda ilk defa doğru düzgün düzenli bir şekilde maske uygulamaya başladım. Umarım rutini bozup da yine üşenmem. :) Bahsedeceğim ürün Avon'un Clear Pore Thermal Mask isimli ürünü. Bir hediye olarak elime geldi, ben de denemeye kullanmaya başladım. İlk etkilerini de paylaşayım dedim.

Kutusu Nasıl ?
75 ml bir gri tüp içerisinde ürün. Görüldüğü üzere arkasında trilyonlarca yazı yazıyor. :)

Kıvamı Nasıl ?
Diş macunu kıvamında ya da bir tık daha koyusu gibi. :)

Nasıl Kullandım ?
Islattığım yüzüme yavaş yavaş masaj yaparak yedirdim. Yüzümü tamamen kapladı. :) Yaklaşık 15 dk bekledikten sonra bol suyla duruladım. Şu anlık 3 günde bir uygulamaktayım.

Vaatleri Neler ?
Cildi derinlemesine temizler sadece 1 kullanım sonunda ciltteki gözeneklerin temiz hissedilmesine yardım eder.

Ne Sonuç Aldım ?
Yüzümü duruladıktan sonra aynen ilk tepkim şu oldu: "Yok artık benim bu kadar gözeneğim mi varmış!? Tabiki siyah noktalarımda acı bir gerçek olarak iyice yüzüme vuruldu. :)


Dikkat Edilmesi Gerekenler/Uyarılar:
Yüzümü duruladıktan sonra yüzüm pancar gibi kıpkırmızıydı. Anamm noluyor ya dedim ama sonra anladım ki bu gayet normal. Çünkü ürünün adında geçen "Thermal" özelliği mevcut. Yani yüzünüze sürerken ısınıyor, o yüzden sakın korkmayın. Sürerken sıcak gelecek sanki yakıyormuş gibi. :) Ayrıca sabah kalktığımda kızarıklıktan eser kalmamıştı. Bu yüzden gece kullanılmasını tavsiye ederim.

İkinci bir önerim daha var, yüzünüzü yıkarken soğuk su kullanmayın! Ben soğuk suyla duruladım bir keresinde ve yüzüme iğneler batıyormuş gibi acı hissettim. Sanırım maske sıcak, su soğuk olunca ters tepiyor. Ilık su kullanırsanız, böyle bir sorun da yaşamazsınız. :)

Bir Daha Alır mıyım?
Alabilirim, şu an kesin bir şey diyemiyorum. Ürünü bitirdikten sonra gerçekten ne derece etki ettiğini görmek istiyorum. Şu anlık işe yarar gibi görünüyor ama bakalım sonradan değişmez ise. :))

Fiyatı Nedir?
Hediye geldiği için ben satın almadım o yüzden kesin fiyatını bilmiyorum. Ama ufak bir araştırma sonucu gördüm ki fiyatı 6-13 TL arası değişiyor gibi. Yani öyle çok büyük bir meblağ değil!

Sevgiler

3 yorum:

  1. Unknown dedi ki...:

    hangi cilt tipi için geçerli ben kuru ciltliyim de ? ,kelime doğrulamayı kaldırdığında daha fazla yorum alırsın gibi =) sevgiler

  1. 3k dedi ki...:

    Şimdi 1.sorunun cevabı için şöyle diyeyim, üzerinde özel bir şey belirtmemişler cilt tipi olarak. Benim yağlı bir cildim var, bana iyi geldi. Kuru bir cildi biraz daha kurutabilir, pul pul dökülme yapabilir gibime geliyor. :)
    Öneri için de teşekkür ederim, kelime doğrulama olduğunu bile yeni öğrendim. Nasıl kaldırabilirim, ona öğrenmem lazım. :)
    Sevgiler

  1. 3k dedi ki...:

    Sanırım şimdi doğrulama kodunu kaldırdım, umarım becerebilmişimdir =)

Yorum Gönder