Beastly (2011)

14 Mayıs 2013 Salı

Çok sevdim, çok beğendim! Bütün film boyunca biraz daha uzun sürsün, hiç bitmesin istedim! Çok keyif aldım! Son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden biriydi!

Aynı isimde bir kitabın da varolduğunu biliyorum. Pegasus yayınevinden çıkmış ve konusu film ile aynı! Büyük ihtimalle kitap daha önce yayınlanmış ve daha sonra da filmi çekilmiştir diye düşünüyorum. Kitabı da daha önceden elime geçseydi kesinlikle okur bitirirdim bir günde. :)

Fantastik ama aynı zaman da romantik! Bir yandan hayatın gerçeklerini gösteriyor, diğer yandan insanın neler yapabileceğini. Bir yandan komedi içeriyor, bir yandan dış görünüş gerçekten önemli midir sorusuna yanıt buluyor. Bazen yerinde olmak istediğimiz insanların aslında bizden daha çirkin ve vasat olduğunu biliyor muydunuz? işte bu soruyu çözüyor film ve bunu harika bir şekilde yapıyor!

Ayrıca How I Met Your Mother dizisinin yıldızı Barney de bu filmde güzel bir role sahip ve çok güzel bir neşe getirmiş filme. :)

Turkcealtyazi.org sitesinde yer alan özeti şu şekilde verilmiş:

"Okulun şımarık, popüler prensi konumunda olan 17 yaşındaki Kyle’ın son hedefi, hakkında büyücü dedikoduları dönen, sıra dışı ve tuhaf sınıf arkadaşı olan Kendra’yı küçük düşürmektir. Kendra, Kyle’ın bu acımasız tutumundan hiç etkilenmese de, ona bir ders vermeye karar verir ve onu, iç dünyası kadar çirkin ve itici bir varlığa dönüştürür. Eğer Kyle, bir yıl içerisinde gerçekten onu sevebilecek birini bulamazsa lanet, ömür boyu sürecektir. Kyle bu kara büyüyü bozmak ve eski haline dönebilmek için gerekli şartı yerine getirmelidir: Kyle’ın bir an önce gerçek aşkı bulması gerekmektedir."


Eğer romantik filmlerden hoşlanıyorsanız kaçırmayın; eğer fantastik filmlerden hoşlanıyorsanız yine kaçırmayın. Eğer ikisini de çok seviyorsanız izleme listenizin ilk sırasında yer alsın!

Sevgiyle kalın!

0 yorum:

Yorum Gönder