Öyle bir oje seçtim ki!

8 Mayıs 2013 Çarşamba
Bu sefer sürmek için öyle bir oje seçmişim ki oje neredeyse yok! Rengi yok yani. :) Sürmesem de aynı şekilde duruyor tırnaklarım. Oysa benim hayallerim hiç böyle değildi. Hafif sedefli yapısı sayesinde böyle hoş bir nüans olacaktı tırnaklarımda. Böyle olur diye bekliyordum. Tüm hayallerim suya düştü. Hayal kırıklığı kötü şey. :(

Bahsettiğim oje 93 numaralı Flormar Plus+ Quartz.
Bu oje bence ya French yapılırken ya da hani böyle küçük çocuklar tırnaklarını yemesin diye parlatıcı gibi dursun maksadıyla kullanılabilir diye düşünüyorum. Belki de gerçek amacı budur ama ben cahilliğimden bilmiyorumdur. Eğer böyle birşey varsa biri bana söylesin de ben de öğreneyim. :)

Sanırım Plus+ olduğundan daha çabuk kurudu tırnaklarımda ama. Gerçi görünmediği için kuruma süresini de ölçmek ne kadar mantıklı o konuda da şüphelerim var.
Benim istediğim duruşu bir iki ton koyusu sağlayabilir belki ama bunun sağlamadığı kesin. Kısa tırnakta daha belirgin. (yani en azından sanki oje sürmüşsünüz gibi) Ancak uzun tırnakta hiçbir belirliliği yok! Ona göre tercih edilmeli.

Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder