Haftanın Tatları

10 Mayıs 2013 Cuma
Bu son 2 hafta tatlılarla, tatlı yiyelim tatlı konuşalım mantığıyla geçti. :)

Görüntüye önem vermenin yanı sıra, çocukları da beslemenin önemi yine üstünde durulan noktalardan biriydi tabiki. Beyaz muhallebi yaptınız mı çocuklar bir türlü yanaşıp yemek istemiyor. En azından bizim çevremizdekiler bu şekilde. O yüzden bende biraz değiştirdim klasik muhallebi görüntüsünü, böylece kandırdım çocukları. Muhallebi sevmeyen çocuk bile olayı farkına varana kadar yarısını yemiş oldu. :)

Muhallebi üzerine çilek / vişne tercihinize göre ister reçel, ister jöle, ister marmelat koyup görüntüyü biraz değiştirebilirsiniz. Ben marmelat kullandım hoş bir görüntü çıktı ortaya. :) Daha sonra çocukları kandırayım diye muhallebiyi tabaklara değil de böyle canavarlı bardaklara koydum. Zaten sanırım en çok da buna kandılar. :) Siz de böyle ufak değişikliklerle yemeyi sevmeyen çocuklara belki yedirebilirsiniz. :)
Çocukları düşündük ettik eh sonuç olarak biz büyüklere de yemelik bir şeyler lazım değil mi ama? Ben de bunu düşünerekten baklavamsı şerbetli bir tatlı çıkarıverdim ortaya. Kızım ders çalışırken, eşimse bıraksam 7/24 yiyecek halde bitiriverdiler bir kaç günde. Şerbet kendini iyice çekene kadar beklemek gerekiyormuş yalnız, dayanamayıp hemen tadınca ve kuru kuru gelen yerleri görünce farkettim bunu da. :)

 Böyle bakınca gene canım yemek istedi ama uğraşması ve yapması biraz yorucu oluyor. Gerçi yemesi ve alınan kaloriler de pek güzel ama! :))
Kızım şerbetli tatlıları seviyor, yiyor ama bir Danette kadar değil diye düşünüyorum. Bu haftanın tatlıları arasında yine kızımın favorisi puding de mevcuttu bu sebeple. Marka övmesi yapmıyorum ya diğerlerini ben yaptım arada bunun ne işi var demeyin, neticede bu da bu hafta yenenler arasında yerini aldı. :) Marka övmesi olmasın diye resmi diğerlerine göre biraz daha küçük ekledim. :))
Ve son olarak bunca normal tatlının yanı sıra, yine şeker kaynağı meyveler de olmazla olmazlardan. :) Bu hafta değil ama 2 hafta önce falan sanırım artık yaza giriyoruz diye son defa böyle bir tabak yapıp yiyelim dedik. :) Tabağa bakınca da hala özeniyorum. Oburluk başa bela. :)
Kısacası son 2 hafta şeker alma düzeyini belki biraz aştık ama can boğazdan gelir dimi? :) Nasıl olsa yakında bikini sezonu açılıyor diye diyete başlıyor olacağız, son defa yaptık bu kaçamakları, olaya böyle bakıyorum ve kendimi kandırıyorum. :)

3k'nın Annisi
Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder