Ah bir doktor olsam...

19 Ocak 2012 Perşembe
Hep içimde ukte kaldı doktor olmak...

Ben ÖSS sonrası,tercih listemin tamamını Bilgisayar Mühendisliği ile doldurmuş biriyim.İstediğim bölümde okuyorum.İstediğim alanda çalışıyorum.Ama gelin görün bir de içimi.Herkesin içinde bir ukte vardır ya benimki de bu işte.

Eminim ama bir yerlerde,paralel evrende,önceki ya da sonraki hayatımda doktor(d)um.Kesinlikle bu alanla uğraşıyorum.Bilim üzerine çalışmalar yapıyorum.Kesin yani.Son kararım hatta.

Ama gerçek hayatta doktor olamazdım biliyorum,aslında doktorluktan kastım cerrahlık.Çünkü ben ortostatik hipertansiyon hastasıyım ve ellerim terliyor.Cerrah olsam,artık hastayı bırakır beni toplarlardı bayılınca.

Sırf bu takıntım yüzünden de Doktorlar dizisini bir bölüm kaçırmadan izlemiştim.Hatta o yüzden ki tekrarlanan bölümlerini de kaçırmadım.Belki de House M.D. yi gözümde bu kadar büyütmem de bu yüzden,bilmiyorum.

Neyse,son zamanlarda öyle bir siteye takıldım ki,kendimi doktor gibi hissettiğim bile oluyor.Sitede online olarak ameliyat yapıyosunuz.Sizi yönlendiriyolar,alıyosunuz neşteri kesiyosunuz,sorun neyse düzeltiyosunuz sonra da dikiyosunuz.

Doktor adayları içinde oldukça faydalı bir site kanımca.

Choose an activity kısmından da yapmak istediğinizi seçebiliyorsunuz.

Örnek vericek olursam : Alın neşteri elinize,diz ameliyatı yapın!

0 yorum:

Yorum Gönder