Ve Geri Kalan Herşey

22 Ocak 2012 Pazar


PuCCa'nın 2.kitabını da 2 günde okudum.Silip süpürdüm resmen kitabı.


PuCCa aynen ilk kitabında olduğu gibi bu ikinci kitapta da sevgililerini,ailesini,hayatını anlatmaya devam ediyor.İtiraf etmem gerekirse,ilk kitabı daha güzeldi.Bu kitapta bazı yerlerde sıkıldım ama bazı yerlerde öyle kahkalar attım ki tüm ev halkı neye gülüyorum diye merak etti.

Kitapta adı geçen bazı karakterler hakkında benim de 2 çift sözüm olacak valla.


Pekmez : Karına reva mı lan bu? Sen ki evli barklı adamsın.Hala eski sevgilini aramaya utanmıyor musun? Karından gizli gizli görüşmeye devam etmeye nasıl için elveriyor? İnşallah bir gün karın bunu öğrenir de sana şiddet uygular,sonra ana haberlerde "kocaya şiddet" başlığı altında gözükürsün.


Erik: İnşallah kafana erikler düşer,orana burana erikler girer.Diyecek laf bulamıyorum.PuCCa gibi ben de sinirlendim.Bana ne oluyosa bilmiyorum ama terk eden erkeklere,hele ki böyle şerefsizce bunu yapanlara acayip sinir oluyorum.Ağızlarını burunlarını kırmak istiyorum.Tam evlencekken İngiltereye kaçmak ne oluyor? Sonra özledim görüşelim diyip,bir daha bir daha kalp kırmak? Annen ne derse sözünden çıkmamak? Ulan sen erkeksin.Acık güçlü kuvvetli ol,acık sorumluluk sahibi ol.İnşallah o İngiltereye giderken bindiğin uçak düşer,herkes kurtulur ama sen ıssız bi adaya düşersin.Orda da zenci bir kabile yaşıyodur sadece.Artık gerisini anlayan anladı.


Zodyaklı : Nasıl bir cesarettir ki o sen 3 yıl hukuk oku,sonra bırak resim yapıcam diye.Helal olsun valla,artık günümüzde senin gibiler pek kolay bulunmuyor bence.

EsmaCeyhan: Bu kız türünden heryerde mi var,kızılay mı dağıyıtor anlamadım ki.Kendi kafasından ben şununla böyle yaptım,şöyle yaptım diye hayal kurmalar.Sonra gidip o beni seviyor diye anlatmalar.Ne diyim Allah iflah etsin seni.

ve son olarak

Ceri: Ne yalan söliyim karakterini pek çözemedim.Sinir küpü adamsın,üzerine aşkım diye eriyen bir kedisin.Ev işlerini 4 4 lük istiyosun.İlginçsin.Resmini gördüğümde hayal kırıklığına uğradım ama.Saçlar böyle uzun,yağlı gibi duruyor.Kirli sakal.Ne biliyim Robinson Cruose(nası yazılıyodu,hatırlamıyorum) yanında halt yemiş gibi duruyorsun.

Artık PuCCa'nın(yani Selen Işık) hayatında var olan insanları detayına kadar biliyoruz.Yanındaki insanlardan biri olmak istemezdim.Biri sürekli beni eleştirsin falan,sonra bunu halka açsın.Yok yani isterim ki benim pisliğim bana kalsın.

Ama merakla bekliyorum.3.kitap ne zaman çıkıcak ki acaba ?


0 yorum:

Yorum Gönder