Yeni Ay

29 Ocak 2012 Pazar
Ve 2.kitabı da bitirdim! Kitabı yaladım yuttum,süpürdüm resmen.

İlk kitap beni bu kadar sarmamıştı ama ikinci kitaba resmen ba-yıl-dım! O kadar sürükleyiciydi ki...Tam diyorum şu bölümü okıyım,sora bırakırım.Öyle bir yerde bitiyor ki bölüm,yaa diyorum yeni bölümü şimdi okumazsam çatlarım. Kurgusu çok güzel yapılmıştı bi kere, hiç sıkmıyordu. Ve kitapta Kurt Adamlar,Vampirler olmasına rağmen, verilmek istenen duygular,acılar o kadar gerçekciydi ki..

Edward, Bella'yı terk edince,sanki ben terk edilmişim gibi hissettim.Bella'nın içinde hissettiği o inanılmaz acıyı,o boşluğu,o hayatın anlamsızlığını ben yaşamışım gibi hissettim. Benim canım yandı sanki. Ve umursamaz davranıp,Edwardın sesini duyabilmek için yaptığı şeyler...Resmen büyüleyiciydi. Yeni bir çılgınlık yapsın,o sesi ben de duyayım istedim.Kitabın bazı yerlerinde gözlerim doldu.

Jacob Black'e sinir oldum.Bella'dan hoşlanmasına sinir oldum.Hatta Bella'nın onla yakın arkadaş olmasına bile sinir oldum. Niye bilmiyorum, ama hiç sevmedim. Bu kitapta Edward ne kadar çekici, cazibeli geldiyse, Jacob'ta o kadar itici geldi bana. Bazı yerlerde ölsün,gebersin istedim.

Edward'ı kurtarmak için yaptıkları yolculuk çok heyecanlı geldi, heyecanı hissettim.Sanki ben kurtarıcakmışım,benim yetişmem lazımmış gibi.Yazarı, bu nedenle gerçekten kutluyorum.

Yalnız takıldığım bir nokta var:Bella.Ulan herkes karıya aşık,ben burayı çözemedim.Neyine aşık oluyolar bunun? Sakarlığı mı şirin geliyor? Hastane bağımlısı olması mı? Sulu göz olması mı? Mike,Eric,Tyler,Edward,Jacob... Herkes peşinde koşturuyor hatunun.Bir içim su sanki.( Kıskandım mı,ne yaptım bilmiyorum.)

Şu an kendimi gayet teenager gibi hissediyorum. Vampir olmak istiyorum diyen kızları,Edwarddd aşkım benim diyen gençleri anlıyorum. Ha ben hala vampir olmak istemiyorum,hala Edward aşkımsınnn demiyorum. Ama gerçekten , bazı noktalarda kitaba kendimi kaptırıp iç çektiğim oluyor. Enteresan.

0 yorum:

Yorum Gönder