Basketbol Hayattır

19 Ocak 2012 Perşembe
İlkokulda başladı tutkum. Eh birazda boyum uzundu. futbola yeteneksiz oluşum ( Guiza'dan daha beter ) beni bu spora yöneltti. 10 kusur sene önce Galatasaray altyapısına girdim ve tam lisansım çıkacakken bir seçim yapmak zorundaydım.

Bu seçimi ben yapmadım. Ailem tarafından yapıldı. Liseye giriş sınavları mı yoksa bir sporcu hayatı sürmem üzerine. O zamanlar tabi başarılı bir öğrenciydim. Bunları göze alan ailem beni spor hayatından çıkardı. Bir koyun gibi sınavlara çalıştım. İstediğim lise olmadı ama hayatım değişti.

Şu anda iyi ki değişmiş diyorum. Neden mi ? Yaşadığım insanlar , olaylar sevdiklerim dostlarım işte o zamandan sonra oluştu. Bir endüstri mühendisi adayı olarak şu an hayatımdan mutluyum. Ama şunu iyi biliyorum ki önüme bir seçim koydukları zaman seçimi yapacak kişi ben olacağım

Basketçi olsaydım ne durumda olurdum bilemem.

Yaşadığınız anı sevin, ve onu yaşayın

0 yorum:

Yorum Gönder