Lisans hayatımızın son "ilk dönemini" atlattık!

13 Ocak 2012 Cuma
Farklı Bir Dönem...

Kimimize göre zordu,kimimize göre yoktu bile bu dönem.4 dersi olan ben için sadece okula gidip gelmekten ibaretti taki final dönemine kadar.6-7 dersimiz olan içinse tempolu geçti hem dönem içi hem de final haftası.Kimimiz de okulla beraber çeşit çeşit kurslar arasında koşturdu.Sırf geleceği düşünmek adına...

2011 yılında başladı bu dönem,dönemin başında rahatsızdım.Okula gidemicem,okulum uzayacak diye o kadar korktum,ağladım ki..Aslında kimse farkında bile değil.Midesinden çekmeyen bilemez aslında.Özellikle iyileşmek için aldığınız ilaçlar bünyenize ağır geliyorsa..İlaçlardan zehirlendim,hastanelerde sabahladım,o rezilliği bir tek ben çektim.Ve sonucunda anladım ki bazı şeyleri kafanıza çok takar,stres yaparsanız mideniz bozulabilir.Herkese tavsiyem olsun; içinizi her konuda rahat tutun!

Bu dönem yine projelerle geçti,adam akıllı bi dersimin sınavı vardı sadece.O dersi severek aldığımdan,o alanda ilerlemek istediğimden ağır gelmedi.(Ama final dönemine kadar tabiki!)Diğer derslerse uğraştırdı ne yalan söyliyim.Hele öyle bi ders vardı ki adam 3 tane proje istedi,verdiğimiz projeleri umursamadı ve neticede hangi notla geçicez onu bile bilmiyoruz.Bıktırdı aslında.Kavga ettirdi.Kimi zaman kendi içimizde bölündük,bağrıştık,kalplerimizi kırdık.Ne diye?! Adamın okuduğundan bile emin olmadığımız projeler için...Projeler içine sindi mi derseniz; ilk projeye pek katkım olamadı,ama özellikle 2.si olmak üzere diğerleri içime sindi.O dersten en az BB alıp geçmezsem,çok pis küfretme potansiyelim var.

Aaa aslında bizi en çok hayal kırıklığına uğratan dersten bahsetmedim.Internet Engineering :)) Ne umutlarla,ne isteklerle aldık o dersi.Diyoduk öğrenicez biz bunu.Hoca da geldi derse,dedi dönem sonunda e-ticaret sitesi bile yaparsınız.Afedersiniz ama nah yaptık! Adam bi geldi bi gelmedi.Hadi işin çıktı gelmeyeceksin,bari önceden haber ver dimi? Yok! Derse kalmış 20 dk,adam mail atıyo ders iptal :)) Şimdi küfredince,suç kimde? Günah kime yazılıyo? Bana mı??!! Onu da geçtim,kaç hafta sen git HTML anlat,son hafta acıcık sprite denilen bişeyden bahset ve vizede onu sor.Hadi onu da geçtim,final projesine ne demeli? HTML5 tabanlı Wordpress teması yap dedi.Açıklama yazıcam okursunuz dedi.Yazdığı açıklama aynen bu işte:"HTML5 tabanlı Wordpress teması yap." :)) Anlamamıştık biz oysaki,gerçekten bizi çok aydınlattı,sağolsun.Araştırdım inernette,öğrendiklerim karşısında oha dedim.Gerçekten dedim yani.Bu templateti yapmak için php bilmek gerekiyomuş! Ne zaman öğrendik bilmiyorum.Aslında ne öğrendik,kimse bilmiyo.Sonuç olarak şu dersten de DD versin,başka bişi istemicem.Ama anketten de 5 falan beklemesin yani.:)) Ne kadar ekmek verdiyse bize,ben de ona o kadar köfte vericem!

Hastaydım ya bu dönem,ondan iyice asosyele bağlamaya yüz tuttum.Ha bide bunun için trip yedim arkadaşlardan.Sen bize hiç vakit ayırmıyosun diye.Anlamadılar halimi.Okuldan kendimi eve nasıl attığımı bir ben biliyorum,evde nasıl yataktan kalkamadığımı bir tek ben biliyorum.Anlatamadım da derdimi.Sonra annem rahatsızlandı.Kimse ne kadar üzüldüğümü bilmedi gene.Sonra da babam rahatsızlandı.2011 bize yaramadı.2012 yi iple çektik.Umarım 2012 uğurlu bir sene olur,herkes için..

Sonuç olarak bu dönem de son kez acısıyla tatlısıyla sona erdi.Hafızamda daha çok iyi anıları bırakmaya çalışıyorum.İşin doğrusu şu ki,okul hayatını her zaman iş hayatına tercih ederim.Ve gerçekten sevmediğim(!) insanlar olsa da okuldaki herkesi özlicem gibime geliyor.Özellikle bizim bölümdekileri.Çünkü inanın bilgisayar mühendisliğinde o kadar değişik yapıda insan var ki...

Yazının anafikri:
Hepinizi seviyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder