Garip Bir Duygu: Birinin Tükürdüğünü Yaladığını Görmek!..

22 Ocak 2012 Pazar
Ne garip bir duygu kullanıldığını hissetmek. Aslında kullanılmak lafı belkide çok doğru değil. Mesele kendini nasıl hissettiğinde. Birinin tükürdüğünü yaladığını görmekte! Tükürdüğünü yalarken de seni çimdiklemesinde! Küçücük bir çimdik dersin değil mi, ne kadar acıtabilir ki? Acıtıyormuş be arkadaş! Tabii ki acısı çok sürmeyecek biliyorum ama yinede şuan hissettiklerimi paylaşmak istiyorum.

Kimse kimseyi sevmek zorunda
değil. Kimse kimseyle arkadaş olmak zorunda da değil ama sırf başkasına giden kapının yolunda olduğun için seni kullandığını hissetmen üzücü be arkadaş. Buraya bunları yazıyorum, çok mu değer verdiğim için, hayır! Sadece bir tavsiyem var böyle b..tan insanları hayatınızdan uzak tutun, zira sinirlerinize iyi gelmeyebiliyor!

Saf ben, bir de aralarını yapmaya çalışıyorum... Safım ben saf!!!

Not: Karşındakini sakın ola ki kendin gibi sanma!!!








0 yorum:

Yorum Gönder