Rüyalarım var benim.Bilinçaltımdan söz etmek istemiyorum.

29 Ocak 2012 Pazar
En son Alacakaranlık serisinin 2.kitabına başladım: New Moon(Yeni Ay). İlk kitapta o kadar ahım şahım bir şey yoktu benim için ama 2.kitaba resmen ba-yıl-dım! Bir ara ağlıyacak kadar bile oldum.Neyse şu an konum o değil.

Dün 150 sayfa okumanın etkisinde kaldım sanırım ki rüyam da bununla ilgili oldu.

Bi kere en başta söylemem gereken bir şey var.Rüyalarımdaki hamaratlığım bir gün beni öldürecek. Normal hayatta bu kadar hamarat olsam, ohooo, eve temizliklere gider,köşe olurdum.

Bu rüyamda da ütü yapıyordum.(Bu sefer tuvalet temizlemediğime şaşırdım!) Bir yandan da Edward'la mesajlaşıyordum. Edward, Bellayı değil beni terk etmişti. Bana terk etmesinin verdiği hüzünle, geri dönemeyişinin verdiği acıyla ilgili mesajlar atıyordu.Diyordu, senin iyiliğin için, seni hep sevicem ama geri dönemem bla bla. Bende de bir afra,tafra bir havalar...Umrumda değilsin,ne bok yersen ye diye cevaplar atıyordum ona. İnancım şu şekildeydi: Kaçan kovalanır. Ben böyle dersem, geri dönecek gibi hissediyodum.(Hava soğudu,benim toto açıkta kaldı eminim.) Ütülediğim şeyler çarşaf, yastık kılıfı falandı. Ha öyle böyle değil, aynı anda 2 şeyi birden ütüleyebiliyordum, o derece! Derken yanıma Bella geldi. Edward, Bella'yı hiç sevmemiş, o yüzden Bella beni kıskanıyodu, hasetinden çatlıyodu.Bana karşı nefret doluydu.Geldi yanıma, ayy amma beceriksizsin, ütülerin hiç olmamış dedi. Tövbe yarabbim dedim ve karşı atağa geçtim.Ama dedim benim notlarım yüksek! (Ulan ütüden,nasıl nota geçtim,hiç bilmiyorum orasını.) Hadi yaaa dedi,pis pis sırıttı.Benim not ortalamam 4.0 dedi.Seninki kaç? Ağzına sıçayım ben onun.Haset karı,nolacak! Tam dicektim ki Edward seni sevmedi ama beni sevdi hep.Diyemeden annem gamzeeee kalk ilacını iç dedi. Valla karıya laf sokamadan uyandım ya resmen içimde kaldı.

Artık bugün kitabı bitirip, bilinçaltıma iyice Edwardla Bellayı kazıyıp , bu akşam da onları görüp karıya laf sokmak istiyorum.Çok istiyorum hemde.

0 yorum:

Yorum Gönder