Yeni Moda: Twitter Hesabınız Kaç Lira ?

18 Ocak 2012 Çarşamba
Sosyal medyada varolan trendler gün geçtikçe değişiyor.Ucu bucağı olmayan bir yolda ilerliyor hatta.Daha yeni yeni twitter hesabına alışıp, tweet atmaya başladığım şu günlerde twitter hesabınızın kaç lira ettiğini gösteren siteler mevcut olmaya başlamış.Belki de daha önceden vardılar ama yeni farkettim,bilmiyorum.

Merak ettim,girip bi bakayım dedim.İlk gözüme çarpan şey,hesabınızın kaç tl olduğunu hesaplarken sitenin "https" protokolunu kullanmasıydı.Güvenlik problemlerinin oldukça sık yaşandığını düşünürsek,bi siteye girip çıkarken,hesabıma bakılmasına izin verirken tedirgin oluyorum.Ondan dolayı https'i görünce bi nevi içim rahatladı.Gerçi kim napsın,benim 62 followlu twitterımı.Alıp nabıcaklar yani,ama olsun.Bugüne kadar yazdığım tweetlere yazık olmasın maksat :))

Neyse girdim,hesaplattım kaç lira tuttuğunu.20 Lira etti etmedi.Satsam da bi bok olacağı yok.Ama kim bilir,belki birileri birgün twitter hesaplarını burdaki fiyata satar.Kim bilir,belki de bu yeni bir iş kapısıdır.

Hiç belli olmaz!

Siteye Giriş İçin :Kaç lira benim hesap?

0 yorum:

Yorum Gönder