Alacakaranlık

27 Ocak 2012 Cuma
Kitabı çıkalı hatta filmi yayınlanalı asırlar geçti. Ben daha yeni aldım elime kitabı, daha yeni okudum.

Kızların "Edvırd bebeğimmm Edvırd sana aşığımm,ben de vampir sevgili istiyorumm" demelerini şimdi anlıyo gibiyim. Kitapta Edward karakteri öyle bir betimlenmiş ki, öyle kusursuzca anlatılmış ki, romantik olan bir kız cup diye içine atlar çocuğa yani. Hem romantik, hem yakışıklı, hem çekici, hem sahiplenici, hem fedakar, hem hem hem hem..Tüm hemleri, her şeyi üzerinde toplamışlar. Ha bir de insan değil ya, farklı olunca daha bir çekici oluyor sanırım, orayı çözemedim.

Gelelim Bella karakterine. Kıza sinir oldum resmen, öyle arkadaşım olsa iki tokat yapıştırırdım suratına. Sakarlığı, şirinlik gibi gelmiyor bana, tam tersine iticilik örneği. Ha bir de tabi öyle kusursuz bir yaratığın (Edward) gidip o kıza tutulması, o kızın kokusuna hayran kalması, çıldırttı beni. Git kendin gibi kusursuz birini bul. O kıçı kırık kıza mı kaldın!?

Yeşilçam esintileri de vardı kitapta, burayı es geçemicem. Kötü adam ( adı James olan vampir) anneyi kaçırıyor ( hesapta yani) , Bellayı arıyor,"annen elimde,yalnız gelmezsen ölür" diyor. Kız da inanıp, saf saf yalnızca gidiyor. Alın size Yeşilçam! Kötü adam var, kaçırılma var, polisi ararsan kız ölür diyalogu var, yalnız gitme olayı var. Daha ne olacak?

Ya Bella'nın "Edvırddd beni de vampir yapppp" triplerine girmesine ne demeli? Çoluk çocukla uğraşıyo resmen Edward.Adam yaşamış bilmem kaç yüzyıl yaşına gelmiş, bi de gidip bu triplere dayanıyor. İyi sabrı varmış bence.

Bi ben ölüp bitmedim sanırım bu kitabı okurken.Sürükleyici miydi? Evet,sürükleyiciydi.Edward'a aşık oldum mu? Hayır olmadım ama öyle kusursuz bir erkek varsa kim istemez ki zaten? Vampir olmak da istemedim.Etkilenmedim çok fazla. Oysa ben daha etkileyici bir kitaptır diye alıp okumaya başlamıştım.Herkes,öyle bir övüyodu ki, "aa kesin oku,süper kitap,ahh ahh" diye diye dolanan o kadar çok insan vardı ki etrafımda.Hayal kırıklığı oldu benim için.

Kısaca kitabı anlatmak gerekirse de:

0 yorum:

Yorum Gönder