Anahtarlıklarımın Anlamları...

27 Ocak 2012 Cuma
İki - üç hafta önce yeni evimize taşındık. Canım arkadaşlarım taşınmamızdan haberdar oldukları için bana birbirinden güzel iki tane anahtarlık almışlar. Hali hazırda şuan üç farklı anahtarlık kullanıyorum. :))

İlk anahtarlığımın anlamı çok büyük. Kaç senedir bende tam kestiremesemde canım arkadaşım Şebnem'le iki tane almıştık. Birini o diğerini de ben hiç çıkarmayacaktım, öyle karar vermiştik. Ben hiç çıkarmadım, öğrendim ki o da hiç çıkarmamış. Bir çift melek almıştık, bir teki onda bir teki bendeydi. Şimdi o da anahtarlıklarımızdaki simge gibi melek oldu. Özlemle anıyorum Şebnem seni...

Bir diğeri ise canım dediğim arkadaşımdan geldi. Adını Hürkuş koyduk. Çok sempatik, tatlı, pörtlek gözlü, kel Hürkuş'um o benim... :)))

Diğeri ise beni kuzeni olarak gören Pelin'ciğimden yıl başı hediyesi olarak geldi. Bebek pembesi anahtarlık aynı Pelin'in kişiliği gibi cıvıl cıvıl ve çılgın... :)))

Anahtarlıklarıma anlam katan daha da önemlisi hayatıma anlam katan bu üç insana çok teşekkür ederim...



0 yorum:

Yorum Gönder