Taptık 'reis' falan değilsin sen!

24 Ocak 2012 Salı
Bunu mu reva gördün bize ? O kadar uğraştık,haftalarca canımız çıktı.Geceleri bilmem kaçta çıktık okuldan.O kadar photoshop yaptık,bir milyon döküman okuduk.Her bokuna kadar araştırdık.En ince detayına kadar düşündük.Yazıklar olsun sana,yazıklar olsun!

Prof olmuşsun ama hani nerde prof'lugun? Doğru düzgün derse gelmezsin,son anda sunumu iptal ettirirsin,sonra cd'ye koyun diye bık bık yaparsın.Asistanını yollarsın sen sadece.Dersin sabahın köründe zaten.Ona da adam gibi gelmezsin,gelmiceni haber bile vermezsin! Bari bir mail at dimi?

Bilgi almak için ararız,onda da "beni bu saatte arayamazsınız,ben dinleniyorum." dersin.Bazen telefonlara bile çıkmazsın.Mail atarız,tenezzül edip cevap bile vermezsin.Yanarım yanarım da sana 1 puan veremeden,anketin kaldırılmasına yanarım.Öğretmen şikayet hattı gibi bir şey varsa valla arayıp şikayet edicem seni.O derece yani.

Bu mu hoca olmak,bu mu ders vermek? Hiç inanmıyorum,hiç benimsemiyorum.Ben bir gün hoca olursam,asla senin gibi olmıcam.Öğrencilerimi kale alıcam,en azından maillerine cevap vericem.Onlara zor ödevler,projeler vericek olsam bile en azından detaylı bir açıklamada bulunucam,ne istediğimi söylicem.

Projelerde bir açıklama yapmazsın adam akıllı,sonra bu olmamış,burası ne böyle diye rencide edersin herkesin içinde.O zaman adam akıllı öğret! Bence bu aldığımız düşük notlar bizim değil senin başarısızlığın.Çünkü ben verdiğimiz emekten haberdarım,ben öğrendiklerimizden,uğraştıklarımızdan eminim.

Kısacası umarım bir gün hoca olmanın sadece makale yayınlayıp, prof. mertebesine erişmek olmadığını anlarsın.Umarım bir gün hoca olmanın eğitici-öğretici olmaktan geçtiğini de fark edersin.Bunun dışında tek bir iyi dileğim bile yok sana!

0 yorum:

Yorum Gönder