Ergen Ex - Sevgililere!

23 Ocak 2012 Pazartesi

Doğanın bazı kuralları vardır. Doğarsın, yemek yersin, ürersin ve ölürsün! Ama gel gelelim ki insanlar, bazen, doğanın bazı kurallarının çarklarının dişlilerini bozuyor. Son zamanlarda beni yıpratan, sürekli alttan almaya, sabretmeye çalıştığım bir olay var. Kimseyi kırmak, üzmek istemiyorum. Bunu söylerken de özeleştiri yapacağım, sanırım kırdığım kişiler var ki şuan çok bel altı vuruyorlar! Sürekli Facebook'tan, Twitter'dan laf sokmaya çalışıyorlar. Umursamamaya çalışıyorum ama bir yerde patlak veriyor işte.

Erkek dediğin biraz ağır olmalı be arkadaş! Biraz nerde duracağını bilmeli, laflarının arkasında durmalı değil mi? Üç gün önce aşkından ölen insan, arkadaş kalalım dediğimde arkandan kötü hiçbir şey söylemeyeceğim diyen insan şimdi beni üzmek için elinden geleni yapıyor. Sadece beni de değil arkadaşlarımı da üzmek için elinden geleni yapıyor. Derdin benimleyse yaz yaz dur! Ama arkadaşlarıma bulaşman çok fazla! Beni üzmeye hakkın olduğunu düşünebilirsin ama arkadaşlarımı üzmeye hiç hakkın yok!

Erkekler böyle yaparak öç aldıklarını mı sanıyorlar? Bence tek becerdikleri gözümüzde küçülmek! Zamanında değer verdiğin birini bu halde görünce, düşünüyorsun...

Her ilişki mutlu sonla bitmek zorunda değil, mesele aradaki saygıyı kaybetmemek. Sanırım bazı erkekler o saygı çizgisini çok fazla aşıyorlar. Siz erkekler ne yazarsanız yazın sosyal medya aracılığıyla, biz kızları değil asıl kendinizi küçük düşürüyorsunuz. Eğer bizimle aranızda hala halledilmemiş sorunlar olduğunu düşünüyorsanız, sorunlarınızı sosyal medya aracılığıyla canımızı sıkmaya, acıtmaya çalışmak yerine adam gibi karşımıza geçip konuşarak çözün.

İşin özü şu ki, ben kendimi daha da önemlisi arkadaşlarımı bu davranışları hakedecek bir şey yapmış olarak görmüyorum. Kimsenin de bu davranışları hakedecek kadar küçülebileceğini düşünmek istemiyorum. Bu nedenle kişisel dertleri olanların, dertlerini sosyal medyayı kullanarak, sürekli o insanı iğnelemeye çalışarak çözmeye çalışması bana çok ters geliyor. Hiç tercih edilesi bir durum olduğunu düşünmüyorum!..

Benden size dost tavsiyesi: Siz siz olun böyle bir iletişim yolunu tercih etmeyin!



0 yorum:

Yorum Gönder