Ter kokusuna son!

20 Ocak 2012 Cuma

Ter kokmak ya da kokmamak.Bütün mesele bu olmasa da önemli meselelerden biri bence.

Düşünün şimdi: ( İllaki herkesin başına gelmiştir.) otobüs,metrobüs,metro,minibüs ya da türevlerinde seyir halindesiniz.Siz oturuyorsunuz.Adamın teki geliyor,yavaş yavaş yaklaşıyor size doğru.Ama o anda bir sorun yok.Siz de yaklaşan tehlikeyi farkında değilsiniz.Sonra ufaktan içinde olduğunuz araç dolmaya başlıyor,muavin sesleniyor "arkaya doğru ilerleyelim lütfennnn".O adam da geliyor tam sizin koltuğunuzun ordaki tutunma şeyine asılıyor.Koltuk altını burnunuza dayıyor.Koku cozzzzz diye işliyor içinize,beyninizde şimşekler çakıyor.Şofore içinizden "bas gaza aşkım bas gazaaa,kim tutar seni bas gazaaa" diye şarkılar ithaf ediyorsunuz.Derken trafik daha da sıkışıyor.İnadına tüm kırmızı ışıklara denk geliyorsunuz.

Derler ki burun en sigortalı organdır.Bir süre sonra kokuya alışır ve onu almamaya başlarsınız.Ama ne hikmetse o ter kokusu gitmiyor burnunuzdan.İçinize içinize işliyor.Adam gitse bile yanınızdan,kokusu gitmiyor.O gün sizinle yaşıyor o koku.

Bir de bayanlardan gelen ter kokusu var ki ondan bahsetmek bile istemiyorum.Daha doğrusu yakıştıramıyorum.Kadın dediğin azcık bakar kendine,roll-on falan sür;onu da bulamıyosan lifi sabunla sil oranı buranı!

Neyse,işte bu derde deva olmaya çalışan bir site varmış.Ne zaman kurulmuş bilmiyorum ama destekliyorum.Sonuna kadar arkasındayım onların.Çok ulvi bir görev içindeler,sevapları büyük.Site ne mi yapıyor.Ter kokan kişiye ter koktuğuna dair bir mail atıyor.Maili siz veriyorsunuz,onlar atıyor.Olayın içine karışmıyorsunuz bile.Tabi bütün mesele o otobüsteki adamın malini almak oluyor.Orası da sizin yaratıcılığınıza kalsın.

Bunu şaka amaçlı olarak kullananlar da olabilir kanımca.Gayet ben kullandım,ondan diyorum yani.

E yeter! Ter kokuyorsun be arkadaşım!

0 yorum:

Yorum Gönder