Düdük Makarna!

23 Ocak 2012 Pazartesi

Nefret ediyorum bir ilişki bittikten sonra çirkefleşen insanlardan.Daha iki gün önce bık bık aşkım bitanem geberiyorum geri dön diyen adam gidiyor bir anda yerine başkası geliyor.Nefret dolu,ağzına geleni sayan,ben seni takmıyorum kızııımmmm ben cool adamım diyen biri var oluyor.

Hadi bunu geçtim,eski sevgiline saydır,eski sevgiline döktür,ona göster cool olduğunu.Eski sevgilinin arkadaşlarına ne sataşıyorsun?Hani sevgilisinden ayrılınca,onun arkadaşlarını silen tipler var ya uyuz oluyorum.Uyuz olmak ne demek onu kalabalık bir otobüste zenci bir adamın önüne dikmek istiyorum o derece.Arkadaş kaybetmek bu kadar mı kolay? Bu kadar mı ikiyüzlüydün de onlardan da bir anda uzaklaşıyorsun.Bugüne kadar onlara gösterdiğin gülümsemeler,kakara kikiriler,aynı ortamda bulunmalar,hepsi mi yapmacık yalandı ?

Her zaman pesimist olan ben de keriz gibi bu sefer polyanna oldum.Arkasından diyordum,bence o haklı,adam sevmiş,adam aşık.Onu savunuyordum aptal saptal bir şekilde.Bana yapılcak şey mi bu ?
Hani derler ya iyilikten maraz doğar,ahanda öyle.Resmen bana da laf geldi.Bari gel de yüzüme söyle!

Tiksinmiş bizden.Ay sen kim oluyosun da tiksiniyosun düdük makarna! Bundan sonra hiçbirimiz sana sümüğümüzü bile sürmeyiz.Bizden ne istedin anlamadım ki ben.Sinirli bir anında söylemiş desem,yok öyle olduğunu da düşünmüyorum.Hani biliyoruz biraz dengesizsin ama biz naptık lan sana? Bir de hala utanmadan,bizi arkadaşı olarak tutuyor.Yüzsüzlük olmuyor mu bu şimdi? Bari lafının arkasında dur da sil hepimizi.

0 yorum:

Yorum Gönder