Üniversite Arkadaşlıkları ...

24 Ocak 2012 Salı
Sizce üniversite arkadaşlıkları kalıcı oluyor mu? Daha ben üniversiteyi bitirmeden kendi kendime bu soruyu sormaya başladım. Her günümün beraber geçtiği, beraber gülüp, beraber eğlendiğim, sinirlendiğim, bağırdığım, tartıştığım insanlar üniversiteden sonra daha ne kadar hayatımda kalacaklar?

Ben, öyle insanları kolay kolay haytından çıkarmayı seven tiplerden değilim. Elimden geldiğince ortayı bulmaya çalışan, biraz sert mizaçlı, ama dostu için de elinden geleni yapan bir tipim. Şimdi durup düşünüyorum da üniversitenin bitecek olmasını, acı veriyor. 4 yılımı dolu dolu paylaştığım insanların artık hayatımda bu dolulukla olmayacağını kabullenmek bayağı ağır geliyor.

Bu sene ciddi kavgalar, problemler, ayrılmalar yaşadık kendi içimizde ama hala ayakta kalmaya çalışıyoruz. Projeler resmen bizi birbirimize düşürdü. Bazen hiç haketmediğimi düşündüğüm şeyler duysamda, duyduğumda çok sinirlensemde artık yutmayı öğreniyorum sanırım. Ama keşke diyorum keşke sorunumuz kimleyse onu muhattap almayı tercih edebilsek...


Biz mühendis adayları üniversitede hayatımız boyunca çok eğlendik diyemeyiz. Bizim genelde haftasonlarımız okulun kütüphanesinde proje yaparak geçer. Şahsen bizim üniversite hayatımız böyle geçti ve geçmeye devam ediyor. Ders aralarında zaman yaratabilirsek ya da final haftaları bitimlerinde ancak eğlenceye vakit bulduğumuzu söyleyebilirim...

Bu 4 sene zarfında bana kattığınız iyi/kötü her şey için hepinize teşekkür ederim...



Bizden Kareler...

0 yorum:

Yorum Gönder